תכנית אימונים למרתון

תכנית בת 4-6 חודשים

אם אתם לפני המרתון הראשון שלכם, או שעשיתם כבר כמה מרתונים ורוצים לשפר תוצאה בכל רמה שהיא, זו התכנית בשבילכם.

*לתכנית אימונים ל-10 ק״מ וחצי מרתון לחצו כאן

לאחר פגישה אישית שבה אנחנו מכירים זה את זה וקובעים את היעד האישי שלכם ויעדי הביניים לקראת המרתון, אני בונה את התכנית האישית עבורכם בהתאם למצבכם ומעדכן אותה לכל אורך התקופה בהתאם לשיפור ביכולת. לקראת המרתון תקבלו הנחיות מפורטות בהתאמת התזונה, בחירת הקצב הנכון וניהול המירוץ האישי שלכם.

במהלך התקופה שאורכה 4-6 חודשים אנחנו נמצאים בקשר אינטרנטי או טלפוני רציף ויומיומי ומתייחסים לכל שינוי בהרגשה או ביכולת.

אימון למרתון הוא עניין מורכב מבחינה אנטומית ופיזיולוגית לאנשים בכל גיל, ועלול להוביל לפציעות עד כדי אי הגעה אל היעד. עשו לעצמכם טובה ואל תורידו תכניות מהרשת שאינן מותאמות עבורכם באופן אישי. באמתחתי למעלה מ-30 ריצות מרתון בעצמי, וכן ליווי בתכנית אישית של מאות רצים בכל רמות האימון בארץ ובעולם לקו הזינוק והסיום של המרתון.